Dag 5.

Ett sådant underbart bröllop jag och C var på!
Brudparet såg så kära och lyckliga ut att jag inte kunde hålla mig.
Jag grät alltså.
Mycket.
För det var så fint.
Jag är fönväntansfull innan brudparet gjort entré.
Jag är förväntansfull innan brudparet gör entré.
S, som gick i min klass på Kulturama, när vi läste Singer/songwriter-linjen, var så vacker.
Och det var även hennes fina man K.
S och K på deras lyckliga dag.
Nygifta!
Kvällen slutade med skoskav...
Sent på natten. Skoskav ger sig tillkänna...
................
Tack S och K för att jag och C fick dela denna kärleksdag med er!

Kommentarer
Postat av: S

TACK underbara ni! Vi är så glada att du & C var med oss på vår stora dag :) Vi måste ses snart och prata loss! Roligt med en ny blogg, den ska jag följa! Puss&Kram söta

2011-09-06 @ 11:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0